Hotel Boris V. By Happyculture
Unde se află cazarea?
Caracteristici
Alegeți-vă camera
Hotel Boris V. By Happyculture
Acest hotel încântător este localizat în North-France Stadium area. Un total de 49 unități de cazare sunt disponibile pentru confortul oaspeţilor. Ca urmare a atenţiei constante acordate calităţii, această reşedinţă a fost renovată integral în anul 2013. Hotel Boris V. by HappyCulture include conexiune Wi-Fi la internet în toate spaţiile publice şi în camerele de oaspeţi. Pentru confortul oaspeţilor, Hotel Boris V. by HappyCulture oferă servicii de recepţie 24h din 24h. Paturile suplimentare nu sunt disponibile la Hotel Boris V. by HappyCulture. Aceasta este o proprietate ecologică.
Alte denumiri de Hotel Boris V. By Happyculture:
Termeni și servicii
General
- Cazarea începe la: 15:00
- Check-out se sfârșește la: 11:00
- Wifi
- Internet
- Lift
- Acces pentru persoanele cu mobilitate redusă
- Camere pentru nefumători
- Nu sunt permise animale de companie
Servicii de primire
- cameră de bagaje
- Seif
Mâncare și băuturi
- meniuri cu diete speciale (la cerere)
- room service
Zone comune
- Library
Unități de afaceri
- Centrul de afaceri
- Sala de reuniuni
Ce părere au oaspeții despre acest loc de cazare?
Acest hotel din Paris oferă o valoare bună pentru bani, cu o stație de metrou amplasată la capătul străzii pentru acces ușor în centrul orașului. Zona este sigură și plăcută, cu restaurante locale frumoase în apropiere. Oaspeții apreciază personalul prietenos și amabil, care chiar a ajutat la aranjarea depozitării bagajelor la un alt hotel. Deși camerele sunt mici, sunt curate și confortabile. Unii oaspeți au avut probleme cu aerul condiționat și zgomotul de pe stradă și de la alți oaspeți, dar le-au considerat inconveniențe minore având în vedere prețul accesibil. Serviciul pentru clienți se evidențiază, cu recepția oferind o primire caldă și tratamente gratuite. În ansamblu, acest hotel oferă o ședere plăcută într-o locație convenabilă, cu un personal atent.
Opinii
Comentariile exprimă opiniile personale ale clienților reali ai Destinia care au completat chestionarul trimis de Destinia după sejurul petrecut în unitatea de cazare sau care au completat chestionarul prin intermediul secțiunii corespunzătoare a site-ului. Aceste comentarii nu reprezintă neapărat opinia Destinia. Comentariile care conțin informații false referitoare la fapte, insultele sau comentariile jignitoare sau cele care conțin date personale ale clienților nu vor fi postate. Evaluările sunt calculate prin calcularea mediei punctajelor obținute în urma chestionarelor completate.