Hotel Clarion Admiral
Unde se află cazarea?
Caracteristici
Alegeți-vă camera
Hotel Clarion Admiral
La 450 metri, vizitatorii vor găsi legături de transport pentru a putea descoperi mai ușor zona. Călătorii vor găsi aeroportul la 10000 kilometru(i). Această unitate de cazare dispune de 211 dormitoare. Mai mult, în incintă este disponibilă o conexiune wireless la internet. Această proprietate oferă servicii de recepţie 24h din 24h. Clarion Hotel Admiral nu oferă paturi suplimentare la cerere. Acest hotel are un impact minim asupra mediului, datorită practicilor sale ecologice. Mai multe facilităţi de conferinţă sunt puse la dispoziţia călătorilor de afaceri pentru confortul acestora. Unele dintre aceste servicii ale Clarion Hotel Admiral pot fi contra cost.
Alte denumiri de Hotel Clarion Admiral:
Termeni și servicii
General
- Cazarea începe la: 15:00
- Check-out se sfârșește la: 12:00
- Wifi
- Internet
- Parcare
- Se acceptă animale de companie
- Amenajat
- Lift
- Acces pentru persoanele cu mobilitate redusă
- Camere pentru nefumători
Servicii de primire
- cameră de bagaje
- Seif
- birou de turism
Mâncare și băuturi
- Restaurant
- meniu masă pentru copii
- meniuri cu diete speciale (la cerere)
- room service
Zone comune
- Sală de Jocuri
- Televiziune
Unități de afaceri
- Centrul de afaceri
- Sala de reuniuni
Magazine
- Magazine
Ce părere au oaspeții despre acest loc de cazare?
Hotelul Admiral din Bergen primește recenzii mixte din partea oaspeților. În timp ce unii laudă locația excelentă și priveliștile uluitoare ale Bryggen, alții consideră că este supraevaluat și lipsit de curățenie. Feedback-ul pozitiv include camere moderne și confortabile, precum și atmosfera liniștită a hotelului. Oaspeții apreciază bufetul de mic dejun și opțiunea de a lua masa pe doc privind Bryggen. Cu toate acestea, comentariile negative evidențiază probleme legate de curățenie, inclusiv covoare murdare și băi nesănătoase. Unii oaspeți critică și lipsa de atenție la detalii, cum ar fi facilitățile lipsă și seifuri nefuncționale. Serviciile de relații cu clienții ale hotelului primesc recenzii mixte, unii oaspeți simțindu-se neglijați sau neseriioși. În ansamblu, raportul calitate-preț al hotelului este un subiect de dispută printre recenzorii.
Opinii
Comentariile exprimă opiniile personale ale clienților reali ai Destinia care au completat chestionarul trimis de Destinia după sejurul petrecut în unitatea de cazare sau care au completat chestionarul prin intermediul secțiunii corespunzătoare a site-ului. Aceste comentarii nu reprezintă neapărat opinia Destinia. Comentariile care conțin informații false referitoare la fapte, insultele sau comentariile jignitoare sau cele care conțin date personale ale clienților nu vor fi postate. Evaluările sunt calculate prin calcularea mediei punctajelor obținute în urma chestionarelor completate.